rosegal review // Fixpen Sill X 20syl - Obsession


Hej!     

Jesienna pogoda zawitała już na dobre u nas, zanim się obejrzałam z upalnych, letnich dni, zrobiły się nieprzyjemne, chłodne wieczory. Robiąc zamówienie na sklepie rosegal.com, kierowałam się jeszcze tymi cieplejszymi chwilami, dlatego też pierwszą rzeczą, którą przedstawiam na blogu jest bluzo-koszula w moją ulubioną, niebiesko-czarną kratę. Na stronie sklepu, możecie ją znaleźć TUTAJ, jest ona dostępna w różnych kolorach. Bluza ma kaptur, spod spodu podszyta jest siwym materiałem, bardzo przypomina mi flanelkę. 

Miłego dnia <3!
















(shirt - rosegal.com <HERE>, top - sh, rings - zaful, h&m)

Komentarze

  1. fantastycznie wyglądasz:) świetna masz bluzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś taka piękna *.* Stylizacja super, uwielbiam koszule w kratę a ta jeszcze ma kaptur ! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz